Zoon voelt stekende pijn nadat hij in een hamburger had gebeten. Dan vinden de dokters metaal in zijn keel.

Nadia Flore had een heerlijke barbecue het haar familie gepland om samen van het prachtige weer te genieten. Wat is er beter dan enkele sappige hamburgers op de grill? Maar nadat haar zoon Anthony een beet had genomen, wist ze dat er iets vreselijk mis was. Anthony zei dat hij precies een naald in zijn keel had. Zijn moeder haastte zich onmiddellijk naar het ziekenhuis met haar zoon. Daar toonde de scan een kleine, fijne naald.

naald

De dokters hadden het al eerder gezien. Het was een heel fijn metalen draadje van een borstel om de barbecue schoon te maken. Er werd onmiddellijk een operatie uitgevoerd om de naald uit de jongen van de keel te verwijderen.

De operatie verliep goed, maar daarmee was het verhaal nog niet afgelopen. De naald zat immers vol bacteriën en had een infectie in de keel van de jongen veroorzaakt. Vandaag stelt Anthony het goed. Maar zijn familie wil alleszins waarschuwen voor het gebruik van dergelijke metalen borstels!

DEEL deze waarschuwing met je vrienden op Facebook!

Reageer op dit bericht

Het laatste viral nieuws direct in je inbox

Als eerste op de hoogte zijn van het laatste viral nieuws? Schrijf je dan snel in op de ViralTrend nieuwsbrief.